Ett tidsfördriv att dö för

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 3 juli 2010 22:56

Jag läser några bloggar troget. Några för att jag är intresserad av dessa människor och några för att jag tycker de är fåniga och orkar liksom inte INTE läsa dom, helt sjuk jag vet.

Vissa skulle jag vilja läsa, men orkar inte för de är så pretentiösa och vissa är så roliga att jag skrattar så jag gråter.


Vilken blogg läser du alltid när du loggar in? Det behöver inte vara din favorit eller ens någon du tycker är bra, men visst finns det någon du alltid loggar in på!!??


Lägg upp en länk i kommentarer så ska jag lägga upp alla länkar på en sida så småningom.


Jag behöver lite lästips inför sommaren!


/M

Av Maria - 2 juli 2010 23:52

Jag har bestämt mig för att byta namn på bloggen. Det låter så tragiskt, men jag får be att återkomma när jag fixat ny banner och bestämt namnet.


Tjipp!


/M

Av Maria - 2 juli 2010 23:48

Ett efterlängtat avbrott från arbetet såhär lagom till sommarvärmen. Nu ska vi bara lata, sola, bada och mysa i fem veckor. Barnen tror inte det är sant när vi säger att de inte ska till dagis på 37 dagar. De kan inte ens förstå hur länge det är så vi kunde lika gärna sagt 100 eller 15 så hade de heller inte förstått.


Ghana åkte ut idag från fotbolls VM. Straffar mot Uruguay men det hjälpte inte! Jag håller på Spanien och om dom åker ut så håller jag på Brasilien. Om man inte har ngt lag att hålla på så tycker jag inte det är så roligt att kolla på fotbollen. Tippar på att Brasilien vinner, men det är inte över än!


Godnatt, godnatt!


/M

Ovido - Quiz & Flashcards