Ett tidsfördriv att dö för

Alla inlägg under juni 2011

Av Maria - 20 juni 2011 21:10

Flög till Skellefteå idag. På grund av ett tekniskt fel blev vi försenade med ca en timme.

David skulle ringa Vårdcentralen idag - på grund av ett tekniskt fel kom han inte fram för att kunna boka en tid.


Så nu sitter jag på ett hotelrum med en flaska vatten (som jag fick i receptionen eftersom vattnet här inte ska drickas då det finns misstänkta parasiter i vattnet) och tittar på CSI och dricker vatten. Man får inte ens borsta tänderna i vattnet!!


Jag trodde jag skulle få se midnattssol, men jag är tydligen för långt söderut. Jag som har åkt norrut! Det snurrar i min skalle!

Jag är trött som en gnu, så jag ska borsta tänderna och krypa ner i sängen. Typiskt nog somnade jag som en stock på flyget, så jag kommer säkert inte somna som jag längtat efter. Att få soooova! Jag är trött! Jobbar för mycket just nu. Allt ska var klart innan semestern. Inte bara min semester, alla andras också.

Det är mycket nu!


/Maria

Av Maria - 9 juni 2011 22:14

Jag klagar verkligen inte. Tycker om härligt väder och tycker att solen gärna får stanna kvar några månader. Ikväll badade barnen i polen även efter dagis. Det är ju inte så tokigt. Vi busade till det lite extra och åt en glass på hemvägen, FÖRE middagen! Busigt!


/M


  

Ovido - Quiz & Flashcards