Ett tidsfördriv att dö för

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Tack tjejer - ni är bäst i världen!

Av Maria - 31 augusti 2011 22:59

Åkte hemifrån kl 06 i morse. Sov nästan hela vägen på tåget till Göteborg. En heldags utbildning/möte med en grupp kunder som var väldigt lyckat. Jag gillar tydliga chefer som inte är omsig och kringsig med saker. Pang på bara!


Sen träffade jag Mia, Linda och Catta. Mina underbara, härliga, goa vänner. Jag önskar jag hade mer tid med dom, oftare och längre stunder. Vi åt jättegod mat, pratade om barn, sorg, döden, fastigheter, husägande, pengar på banken, löpning, starta eget, barnflickor och städning hemma för att nämna några ämnen.

Alltid när vi har träffats så känner jag mig fylld av energi, kreativ, stark och bara mår superduperbra.

    

Från vänster: Catta, Mia, Ale, jag och Linda med Cattas son på armen.

Tack för att ni finns!


Kram / Maria

 
 
Mia

Mia

7 september 2011 20:54

Vad du är gullig Maria! Men jag kan bara hålla med! Det var superkul att träffa dig och det är så mysigt att bara sitta och babbla om allt mellan himmel och jord. Blev också inspirerad av massa nytt tänk. Önskar vi kunde ses oftare.
Kram på dig det är DU som är bäst!

http://miamajsan.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

8 november 2011 21:01

DU ÄR UNDERBAR. LOVE YOU!!!

http://vagnelind.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 12 april 2012 21:33

Våren är på väg äntligen! Efter en kall början på april verkar det som att det äntligen blir lite mildare temperaturer. Jag har kommit igång med springandes igen ordentligt och sprang premiärmilen den 25 mars. Inga världsrekordtider men 1:05 är jag n...

Av Maria - 27 februari 2012 13:30

Längtar efter våren och bättre underlag. Visst går det att springa i snö, men det är rätt så halkigt. Ska se om jag orkar ta en kort runda i morgon på lunchen. Skulle varit i full gång med mitt träningsprogram nu, men sjukdomar har stoppat den mest t...

Av Maria - 8 februari 2012 21:06


    Nu när det är lite kallare ute är det härligt att titta på några veckor gamla bilder och minnas solen och värmen. De som träffar mig påstår att jag har solbränna kvar, men det känns ju inte så direkt. Färgen har runnit av, men minnena finns ...

Av Maria - 31 januari 2012 20:19


Benen har fått vila länga nog nu. Jag läntar efter att får röra på dom. Tog en runda i söndags. Satte på broddar på skorna. Skorna väger 200 gram, broddarna 350. Det var som att springa med betongklumpar på fötterna. Varje steg var tungt! 4 km blev...

Av Maria - 25 januari 2012 21:28


  Den 6 januari rester vi från Arlanda till Kanarieöarna för en semester på två veckor. Det har varit två härliga veckor med sol, bad, god mat, bamseklubb, träning och familjetid. Jag skulle gärna göra detta en gång i månaden, men det går ju likso...

Ovido - Quiz & Flashcards