Ett tidsfördriv att dö för

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Maria - 20 december 2009 21:36

... att jag börjar bli sjuk nu när jag ska vara hemma från jobbet ett tag. Började som kittla lite i halsen igår redan och idag har nysningarna nästan varit oavbrutna. Typiskt!!! JAg har knappt varit sjuk på hela året så blir jag det nu.


Idag har det snöat i stort sett hela dagen. Det ser ut att bli en vit julafton i år i denhär delen av sverige. I stort sett i hela sverige ser det ut som på väderleksrapporten. Jag tycker det är härligt och hoppas det kommer finnas lite tid över att åka skidor på i jul. Barnen är så glada över att åka pulka också. Vinter när det är som nu är faktiskt ganska härligt. Hatar vintrar när det är plusgrader och slask hela vintern.


Nu ska jag kolla lite på "Little Britain" och sen gå och sova. Ska jobba i morgon så jag hoppas jag känner mig piggare än nu.


/M.L

Ovido - Quiz & Flashcards